Χριστός: Οὐαὶ ὑμῖν, Γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι παρομοιάζετε τάφοις κεκονιαμένοις, οἵτινες ἔξωθεν μὲν φαίνονται ὡραῖοι,
ἔσωθεν δὲ γέμουσιν ὀστέων νεκρῶν καὶ πάσης ἀκαθαρσίας.
Α Υ Τ Ο Υ Σ Ι Ο Σ ο Λ Ο Γ Ο Σ του Κ Υ Ρ Ι Ο Υ:
Α Υ Τ Ο Υ Σ Ι Ο Σ ο Λ Ο Γ Ο Σ του Κ Υ Ρ Ι Ο Υ:
“…. οι τάφοι, έσωθεν γέμουσιν ο σ τ έ ω ν νεκρών
και Π Α Σ Η Σ α κ α θ α ρ σ ί α ς…”.
.
Ε Τ Σ Ι περιγράφει ο ΙΔΙΟΣ ο Χ ρ ι σ τ ό ς, τ ο περιεχόμενο των τάφων.
Τί χρείαν έχομεν άλλων μαρτύρων;
Ο Τ Α Ν:
Τόσο η ολόσωμη ταφή, όσο και η αποτέφρωση, για τον ΣΥΝΕΙΔΗΤΟ Χριστιανό,
είναι το τελευταίο στάδιο της νεκρώσιμης Ακολουθίας, με ΟΛΟ το ΤΥΠΙΚΟ της Εκκλησίας μας.
.
Θα γίνουν τα ΠΑΝΤΑ σύμφωνα με την Ελληνική και Χριστιανική μας παράδοση
και ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ (!) αντί της ολόσωμης ταφής θα γίνει αποτέφρωση του νεκρού σώματος.
Σ’ αυτήν την Τελική φάση, μιας προηγηθείσας Χ Ρ Ι Σ Τ Ι Α Ν Ι Κ Ο Τ Α Τ Η Σ Διαδικασίας,
ΑΝΤΙ “οστέων και πάσης ακαθαρσίας” θα έχουμε την “τέφρα” του νεκρού (πλέον) Χριστιανού.
(Για την συνέχεια, δες προηγουμένως Υ.Γ τα επιχειρήματα της Εκκλησίας).
.
Στηρίζομαι στον Λ Ο Γ Ο και μόνο του Χριστού:
Όσο (αν Ε Ι Ν Α Ι δυνατόν) “τ α ο σ τ ά και π ά σ α Α Κ Α Θ Α Ρ Σ Ι Α”, του νεκρού ΠΛΕΟΝ, να Θ Ε Ω Ρ Ο Υ Ν Τ Α Ι “Ναός του Αγίου Πνεύματος”,
εξίσου ΜΠΟΡΕΙ να θεωρείται και η Τ Ε Φ Ρ Α του νεκρού ΠΛΕΟΝ σώματος του Χριστιανού.
.
Στηρίζομαι στον ΛΟΓΟ και μόνο του Κυρίου:
Όσο “τ α ο σ τ ά και π ά σ α Α Κ Α Θ Α Ρ Σ Ι Α” είναι “εικόνα και ομοίωσις Θεού”
εξίσου ΜΠΟΡΕΙ να είναι και η Τ Ε Φ Ρ Α από το νεκρό σώμα του Χριστιανού.
Στηρίζομαι στον ΛΟΓΟ και μόνο του Κυρίου:
Όσο “τ α ο σ τ ά και π ά σ α Α Κ Α Θ Α Ρ Σ Ι Α” είναι πίστη στην προσδοκία Ανάστασης,
άλλο τόσο ΜΠΟΡΕΙ να είναι και η Τ Ε Φ Ρ Α του νεκρού σώματος.
Όσο “τ α ο σ τ ά και π ά σ α Α Κ Α Θ Α Ρ Σ Ι Α” είναι ένδειξη “σεβασμοῦ καί φροντίδος πρός τό ἀνθρώπινο σῶμα”
άλλο τόσο ΜΠΟΡΕΙ να είναι και η Τ Ε Φ Ρ Α του νεκρού σώματος.
.
Προσωπικά είμαι βέβαιος ότι η Εκκλησία μας, Εκκλησία της Α Γ Α Π Η Σ,
θα αναθεωρήσει την στάση της,
από σεβασμό και μόνο στον ΛΟΓΟ του ΙΔΡΥΤΗ Της
και από Αγάπη προς “το ευσεβές Αυτής πλήρωμα”.
Έχουν συμβεί και στο παρελθόν ανάλογα.
.
Υ.Γ Απόσπασμα από την Εγκύκλιο της Εκκλησίας (29/10/2014)για την Αποτέφρωση.
Ἡ Ἐκκλησία δέν δέχεται γιά τά μέλη Της τήν ἀποτέφρωση τοῦ σώματος,
διότι τοῦτο εἶναι ναός τοῦ Ἁγίου Πνεύματος (Α΄ Κορ. 6, 19),
στοιχεῖο τῆς ὑποστάσεως τοῦ κατ’ εἰκόνα καί καθ’ ὁμοίωσιν Θεοῦ πλασθέντος ἀνθρώπου (Γεν. 1, 24),
καί περιβάλλει αὐτό μέ σεβασμό καί τιμή ὡς ἔκφραση ἀγάπης πρός τό κεκοιμημένο μέλος Της
καί ὡς ἐκδήλωση πίστεως στήν κοινή πάντων ἀνάσταση.
.
Ε Τ Σ Ι περιγράφει ο ΙΔΙΟΣ ο Χ ρ ι σ τ ό ς, τ ο περιεχόμενο των τάφων.
Τί χρείαν έχομεν άλλων μαρτύρων;
Ο Τ Α Ν:
Τόσο η ολόσωμη ταφή, όσο και η αποτέφρωση, για τον ΣΥΝΕΙΔΗΤΟ Χριστιανό,
είναι το τελευταίο στάδιο της νεκρώσιμης Ακολουθίας, με ΟΛΟ το ΤΥΠΙΚΟ της Εκκλησίας μας.
.
Θα γίνουν τα ΠΑΝΤΑ σύμφωνα με την Ελληνική και Χριστιανική μας παράδοση
και ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ (!) αντί της ολόσωμης ταφής θα γίνει αποτέφρωση του νεκρού σώματος.
Σ’ αυτήν την Τελική φάση, μιας προηγηθείσας Χ Ρ Ι Σ Τ Ι Α Ν Ι Κ Ο Τ Α Τ Η Σ Διαδικασίας,
ΑΝΤΙ “οστέων και πάσης ακαθαρσίας” θα έχουμε την “τέφρα” του νεκρού (πλέον) Χριστιανού.
(Για την συνέχεια, δες προηγουμένως Υ.Γ τα επιχειρήματα της Εκκλησίας).
.
Στηρίζομαι στον Λ Ο Γ Ο και μόνο του Χριστού:
Όσο (αν Ε Ι Ν Α Ι δυνατόν) “τ α ο σ τ ά και π ά σ α Α Κ Α Θ Α Ρ Σ Ι Α”, του νεκρού ΠΛΕΟΝ, να Θ Ε Ω Ρ Ο Υ Ν Τ Α Ι “Ναός του Αγίου Πνεύματος”,
εξίσου ΜΠΟΡΕΙ να θεωρείται και η Τ Ε Φ Ρ Α του νεκρού ΠΛΕΟΝ σώματος του Χριστιανού.
.
Στηρίζομαι στον ΛΟΓΟ και μόνο του Κυρίου:
Όσο “τ α ο σ τ ά και π ά σ α Α Κ Α Θ Α Ρ Σ Ι Α” είναι “εικόνα και ομοίωσις Θεού”
εξίσου ΜΠΟΡΕΙ να είναι και η Τ Ε Φ Ρ Α από το νεκρό σώμα του Χριστιανού.
Στηρίζομαι στον ΛΟΓΟ και μόνο του Κυρίου:
Όσο “τ α ο σ τ ά και π ά σ α Α Κ Α Θ Α Ρ Σ Ι Α” είναι πίστη στην προσδοκία Ανάστασης,
άλλο τόσο ΜΠΟΡΕΙ να είναι και η Τ Ε Φ Ρ Α του νεκρού σώματος.
Όσο “τ α ο σ τ ά και π ά σ α Α Κ Α Θ Α Ρ Σ Ι Α” είναι ένδειξη “σεβασμοῦ καί φροντίδος πρός τό ἀνθρώπινο σῶμα”
άλλο τόσο ΜΠΟΡΕΙ να είναι και η Τ Ε Φ Ρ Α του νεκρού σώματος.
.
Προσωπικά είμαι βέβαιος ότι η Εκκλησία μας, Εκκλησία της Α Γ Α Π Η Σ,
θα αναθεωρήσει την στάση της,
από σεβασμό και μόνο στον ΛΟΓΟ του ΙΔΡΥΤΗ Της
και από Αγάπη προς “το ευσεβές Αυτής πλήρωμα”.
Έχουν συμβεί και στο παρελθόν ανάλογα.
.
Υ.Γ Απόσπασμα από την Εγκύκλιο της Εκκλησίας (29/10/2014)για την Αποτέφρωση.
Ἡ Ἐκκλησία δέν δέχεται γιά τά μέλη Της τήν ἀποτέφρωση τοῦ σώματος,
διότι τοῦτο εἶναι ναός τοῦ Ἁγίου Πνεύματος (Α΄ Κορ. 6, 19),
στοιχεῖο τῆς ὑποστάσεως τοῦ κατ’ εἰκόνα καί καθ’ ὁμοίωσιν Θεοῦ πλασθέντος ἀνθρώπου (Γεν. 1, 24),
καί περιβάλλει αὐτό μέ σεβασμό καί τιμή ὡς ἔκφραση ἀγάπης πρός τό κεκοιμημένο μέλος Της
καί ὡς ἐκδήλωση πίστεως στήν κοινή πάντων ἀνάσταση.