( The last tango in …Ogygia ( Calypso’s island).
Αριστερά : Η εκπληκτική αυτή εικαστική σύνθεση , από το Διαδίκτυο
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ
Για να ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΟΥΜΕ , έστω για λίγο , από την ΘΛΙΒΕΡΗ επικαιρότητα .
Τουλάχιστον ΕΜΕΙΣ “επιστρέφοντας” , ΛΕΦΤΑ μεν δεν θα βρούμε,
ωστόσο έναν…… ΑΠΟΛΛΩΝΑ ή έναν ΟΜΗΡΟ θα τον συναντήσουμε!
Αρκεί βέβαια να αναζητήσουμε επιτέλους τον ΛΟΓΟΤΕΧΝΗ Όμηρο ,
τον ποιητή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και ελευθερίας στην ΒΑΣΗ της ανθρώπινης σεξουαλικότητας .
Τον ποιητή που ΞΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΕ – μετασχημάτισε τους Τρωικούς ΗΡΩΕΣ ,
σε Λογοτεχνικούς ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ , ως ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ δικά του ΕΡΓΑΛΕΙΑ!!! πλέον .
ΝΑΙ! ένα ΑΠΛΟ εργαλείο , ένα “ΠΑΙΓΝΙΟ” είναι στα “χέρια” του Δημιουργού του ΚΑΙ ο ΟΜΗΡΙΚΟΣ Οδυσσέας και ο κάθε Ομηρικός Χαρακτήρας !
Απλοί “ΥΠΗΡΕΤΕΣ” όλοι , των ΥΨΗΛΩΝ , αισθητικών και ιδεολογικών , στοχεύσεων του ιδιοφυούς ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ !
ΤΟ ΚΥΡΙΩΣ ΚΕΙΜΕΝΟ
όσοι πιστεύουν :
α) ότι οι Κύκλωπες είναι πρωτόγονοι και απολίτιστοι , συγκριτικά με τον ….πολιτισμένο Οδυσσέα
β) ότι η μοιχεία Αρη – Αφροδίτης είναι μια αδικαιολόγητη , ανεξήγητη χυδαιότητα …και
όχι ένα υπέροχο πολυσήμαντο (ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΚΑ ) ιντερμέδιο του Δημόδοκου ,
γ) ότι ο Ελπήνορας σκοτώθηκε σε …ατύχημα , λόγω μέθης
δ) ότι η Ναυσικά ΔΕΝ είδε γυμνό τον Οδυσσέα , επειδή ο Θεός ( ο…..σεμνός Δίας μήπως 😉
τον …έντυσε με ..αρετή !
ε) ότι ο Οδυσσέας έμεινε , 7 χρόνια , στο νησί της Καλυψώς…. Όμως , ΠΑΡΑ την θέλησή του ,
στ) όσοι “χειροκροτούν” , όταν ΠΑΤΕΡΑΣ και Γ ΙΟΣ ( Οδυσσέας και Τηλέμαχος),
κατακρεουργούν με ιδιαίτερη αγριότητα τις …ΑΠΙΣΤΕΣ δούλες !
ζ) όσοι δακρύζουν από…. συγκίνηση για τις …χαρές της …
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ Λαερτιάδη …
( ΕΔΩ καταντήσαμε , Ε Μ Ε Ι Σ , το Ομηρικό αριστούργημα ! )
……………………………………………………….
και όσοι εξακολουθούν να πιστεύουν ότι η ΟΔΥΣΣΕΙΑ έχει
“ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ τέλος”!!!
Είναι ( απλώς) ΠΕΡΙΤΤΟ να διαβάσουν τα όσα ( ενδεικτικά ) ακολουθούν.
Οι Ομηρικοί ήρωες δεν στερήθηκαν ούτε μια μέρα το σεξ.
Με την έννοια ότι το είχαν , όποτε το επιθυμούσαν.
Ακόμη και στην διάρκεια των συγκρούσεων ,
η ερωτική απόλαυση , γνωστή και ως … η ανάπαυλα του Στρατιώτη,
θεωρούνταν «δεδομένη» , όσο το φαγητό και ο Ύπνος .
” Ως πότε , γιε μου , θα πικραίνεσαι . Δεν τρως , δεν κάνεις έρωτα ….”
( η Θέτιδα στον γιο της Αχιλλέα ) ραψ. Ω ( Ιλιάδα)
Το μεγαλύτερο διάστημα που ο Ομηρικός Οδυσσέας στερήθηκε τις χαρές
μιας ερωτικής συνεύρεσης , είναι περίπου 20 ημέρες :
Από την στιγμή δηλαδή που φεύγει από το νησί της ΚΑΛΥΨΩΣ ( Ωγυγία) ,
«όπου ΕΚΕΙ , σα θεός , είχε όλα τα …χάδια»
και ναυαγός πλέον φτάνει στην Σχερία , το νησί των ερωτικών Φαιάκων
που τους «…αρέσουν τα ….θερμά λουτρά και το κρεβάτι »( θ , 258).
Στην Ωγυγία , η αθεράπευτα παθιασμένη μαζί του Καλυψώ ,
κάθε μέρα , σαν έπεφτε το σκοτάδι ,
οδηγούσε τον Οδυσσέα « …στο βάθος της βαθουλωτής σπηλιάς…»
και εκεί « αγκαλιασμένοι οι ΔΥΟ τους χαίρονταν την …αγάπη».(ραψ. ε)
Αυτό γινόταν επί 7 ( επτά) χρόνια .
Αυτό έγινε και το τελευταίο βράδυ , αφού προηγουμένως , όπως
μας …. ενημερώνει ο Όμηρος ,
πριν …χορέψουν το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΑΓΚΟ στην … Ωγυγία ,
η Καλυψώ….. « τον έλουσε μονάχη»!
( Κάτι που η Θεά έκανε προφανώς… άπειρες φορές
στα εφτά χρόνια της ΣΥΝΑΙΝΕΤΙΚΗΣ συμβίωσής τους ,
όμως ο Ποιητής ΣΚΟΠΙΜΑ το αναφέρει….ΤΩΡΑ) .
Οι 20 ημέρες βέβαια είναι αρκετά κάτω από το όριο του ΕΝΟΣ ΜΗΝΟΣ , που
ένας άντρας μπορεί να αντέξει ( χωρίς …παρενέργειες ) την σεξουαλική στέρηση ,
σύμφωνα με τα λεγόμενα του ίδιου του Οδυσσέα.
“Γιατί κι ένα μήνα αν μείνει κανείς μακριά απ’ το ταίρι του, βαρυγκομάει….”.
Όπως και να ‘χει όμως ,το 20ήμερο δεν παύει να είναι ένα αρκετά μεγάλο διάστημα ,
ειδικά για έναν…. ΕΘΙΣΜΕΝΟ κυνηγό του συχνού και ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΣΕΞ , όπως ο
Ομηρικός Οδυσσέας.
Έτσι θα απολαύσει με ιδιαίτερη ένταση το μασάζ και την ερωτική περιποίηση από τις
έμπειρες και όμορφες υπηρέτριες , στο θερμό (= ερωτικό) λουτρό που του προσφέρει
ο Αλκίνος :
“….Κι αυτός – ο Οδυσσέας- το… ΚΑΤΑχάρηκε , θερμό λουτρό σαν είδε….! ( θ,466)
Η επόμενη φορά που θα κάνει «δεδηλωμένο» , επί Ομηρικής σκηνής , έρωτα ο ….πολύπαθος ,
είναι πλέον στην ΙΘΑΚΗ και βέβαια με την σύζυγό του ΠΗΝΕΛΟΠΗ .
Για πρώτη φορά , μετά ….είκοσιν έτη !
Όμως , παρά τον πολύχρονο χωρισμό τους , ο ποιητής περιορίζεται στην περιγραφή ενός τυπικού ….
«ΣΥΖΥΓΙΚΟΥ ΣΕΞ»:
( “της παντρειάς θυμήθηκαν την …ορισμένη τάξη ” ) ( ψ)
Το βέβαιο πάντως είναι ότι με την ( 40χρονη και πλέον ) Πηνελόπη, να έχει συνεχώς
«τυλιγμένα τα ….ΑΦΡΑΤΑ χέρια της στο λαιμό του…» , ο ….φιλόπατρις
θα αναπόλησε τις παλιές…. καλές μέρες ( και νύχτες) στις ΘΕΪΚΕΣ σπηλιές
και στα μαλακά κρεβάτια των Φαιάκων .
Επιλογικά :
Μπορεί οι Ομηρικοί ήρωες να παραπονέθηκαν για πολλά πράγματα στην διάρκεια των
20 χρόνων των «ΤΡΩΙΚΩΝ» . Ποτέ όμως δεν διαμαρτυρήθηκαν για έλλειψη Γυναικείας Συντροφιάς.
( Το πασίγνωστο …κίνημα διαμαρτυρίας του “αγανακτισμένου” ΘΕΡΣΙΤΗ , είχε…..ευρύτερους στόχους ,
έστω κι αν φαίνεται να διαμαρτύρεται πρωτίστως για την προνομία των αρχηγών
να διαλέγουν πρώτοι τις νεότερες και ωραιότερες γυναίκες-λάφυρα) .
Η Γυναικεία σάρκα φαίνεται να προσφέρεται άφειδώς και μάλιστα με τρόπο ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΟ !
(Ενδεικτικά, Νέστορας: “..Σαν έφεξε, σύραμε στη θάλασσα τα πλοία και
…. μπάσαμε τις όμορφες γυναίκες (βαθυζώνους τε γυναίκας… στο πρωτότυπο) και τα… πράγματα…”
Πώς σχολιάζει η… Ελληνική Παιδεία τους στίχους αυτούς στα σχολικά βιβλία;
Το προηγούμενο: “…Είναι…. λάφυρα πολέμου…” (!!!) ( Να, γιατί “φορτώθηκαν”
πράγματα και… γυναίκες μαζί…)!
Το τωρινό βιβλίο: “… βαθύζωνες γυναίκες…. οι γυναίκες που φορούσαν τη ζώνη χαμηλά, κάτω από τη
μέση, στους γοφούς… Ή έσφιγγαν τη ζώνη στη μέση τους… για να είναι πιο αισθησιακές…”
Μάλιστα!
Υπήρχε κάτι…. σημαντικότερο να σχολιαστεί; Όχι βέβαια!!! (…δύο παιδιά και ένα… κορίτσι)
(…Πρωινό μου… καφεδάκι…)
Ο Όμηρος , σκόπιμα ΥΠΕΡΘΕΤΕΙ το… ισχύον αυτό δικαίωμα των ανδρών.
ΟΜΩΣ :
Όντας ιδιοφυής Δημιουργός , βαθύς γνώστης των ποικίλων λεπτών αποχρώσεων της ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑΣ,
αξιοποιώντας την με εκπληκτική αισθαντικότητα , αλλά και ΤΟΛΜΗ, παρά το…. καθεστώς ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ! θα κατορθώσει να δώσει ΟΝΤΟΤΗΤΑ και ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ στην ΓΥΝΑΙΚΑ .
Οντότητα δηλαδή στον μισό πληθυσμό των οποτεδήποτε ανθρώπινων Κοινωνιών !
Μία μόνο από τις υψηλές στοχεύσεις του ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΗ Ποιητή!
Και μόνο γι’ αυτό , ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ
να τον …….ΞΑΝΑ-διαβάσουμε σωστά !
Υ.Γ …Βολεμένοι “ομφαλοσκόποι” …με “διδακτορικά” του τύπου ….: ” Οι ….μελισσούλες στον Όμηρο”
Α Ν Α Ρ Ω Τ Ι Ο Μ Α Σ Τ Ε ……γιατί οι “ΞΕΝΟΙ” Γ Υ Ρ Ο Φ Ε Ρ Ν Ο Υ Ν ( και ) τον ΟΜΗΡΟ!
( Δες ” Οδυσσέας και Καλυψώ του Berkmann Max” )