Από το να κρατάμε κλειστά καθ’ ολοκληρία τα σχολεία.
ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ:
Δραστική προσαρμογή (= ΚΑΙ μείωση ΚΑΙ αναδιάταξη- επαναδιατύπωση) της διδακτέας ύλης.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ: Κύρια σημεία / Διαγραμματική διδασκαλία / περιληπτική αφήγηση και Αναλυτικότερο διάβασμα στο σπίτι (φωτοτυπίες ή μέσω του υπολογιστή).
Το σχήμα σε γενικές γραμμές: Ασφαλής-αυτοπρόσωπη παρουσία των μαθητών στο σχολείο /παρουσίαση της διδακτέας ύλης-υποδείξεις από τους διδάσκοντες/ μελέτη στο σπίτι
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:
Η Γαλλική Επανάσταση λ.χ μπορεί να διδαχθεί σε 10 μαθήματα, ΟΜΩΣ μπορεί να διδαχθεί και σε 5 (εντελώς τυχαίοι οι αριθμοί).
ΦΟΙΤΗΣΗ:
Παρακολούθηση ΕΝΑΛΛΑΞ, ΑΝΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, του μισού αριθμού των μαθητών.
Έτσι, ευκολότερα ελεγχόμενη και ασφαλής σχολική παρουσία-διδασκαλία και πρόσθετη μελέτη μέρους της ύλης στο σπίτι, μπορούν να καλύψουν σε κάποιο βαθμό τις απώλειες.
Από το να Κρατάμε εντελώς κλειστά τα σχολειά μας. “Το μή χείρον, βέλτιστον”.
Ας είμαστε ειλικρινείς. Η πραγματικότητα είναι δύσκολη.
Με “επανέναρξη” της σχολικής χρονιάς Φεβρουάριο μήνα (και αν..) κάτι καλύτερο και πιο ρεαλιστικό…μακάρι να βρεθεί.
Υ.Γ Γνωρίζουμε, μαθητές και διδάσκοντες, ότι η “ύλη” στο μεγαλύτερο μέρος της “έβγαινε” από Οκτώβριο μέχρι Ιανουάριο- Φεβρουάριο.Την Άνοιξη, περιμένοντας τις… διακοπές του Πάσχα, περισσότερο βλέπαμε την… κίνηση στον δρόμο και λιγότερο τον πίνακα.