Μια κάπως ανατρεπτική εικόνα μιας άνετης ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ με τους μνηστήρες στα πόδια της. (από το ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ). Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ, στο βάθος, φαίνεται να την απολαμβάνει, με εμφανή πάντως την αδημονία του να τεντώσει το τόξο (αρχή εξόντωσης των Μνηστήρων).
.
Μήπως να ρωτούσαμε και την γιαγιά ΙΣΤΟΡΙΑ, που έχουν δει πολλά
τα μάτια της;
.
Αρχικά η απορία: ΠώΣ γίνεται και μερικά χρόνια αργότερα, ΣΩΣΤΗ και ΛΑΘΟΣ πλευρά
Βρίσκονται στην…ίδια πλευρά;
.
Πάμε τώρα σε δύο τρία παραδείγματα, από τον ΟΜΗΡΟ βεβαίως.
.
ΤΡΩΕΣ και ΑΧΑΙΟΙ”: Ποιοι ήταν στην ΣΩΣΤΗ πλευρά; Ακούσια ΑΣΑΦΕΙΑ Ή ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ του (αληθινού) ΟΜΗΡΟΥ;
.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ να πω ότι συζητήθηκε η ασαφής αυτή στάση του Έλληνα Ποιητή, επειδή
δεν… καταδικάζει απερίφραστα τους…ΚΑΚΟΥΣ “εχθρούς” Τρώες (!).
.
Αποκορύφωση:
Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ στίχος της Αριστουργηματικής ΙΛΙΑΔΑΣ (απέριττος, σαν τμητικό ΕΠΙΤΥΜΒΙΟ ΕΠΙΓΡΑΜΜΑ), είναι ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟΣ στον…. “εχθρό”, τον αλογομάχο ΕΚΤΟΡΑ.
.
“ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΜΝΗΣΤΗΡΕΣ” Ποιος ή Ποιοι ήταν στην ΣΩΣΤΗ πλευρά της ΙΣΤΟΡΙΑΣ;
.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ: σύμφωνα με τον Ι.ΚΑΚΡΙΔΗ πολλοί μελετητές εκπλήσσονται
που ο ΌΜΗΡΟΣ “βλέπει” ΕΝΙΟΤΕ με συμπάθεια τα “ΣΚΥΛΙΑ”, τους ΜΝΗΣΤΗΡΕΣ.
.
(σημείωση: Έχω αναρτήσει ήδη ένα ΒΙΝΤΕΟ: “Τί τελικά σκοτώνει τους Μνηστήρες”
με Υπότιτλους πάντα).
.
“ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΕΛΕΝΗ” Ποια ήταν στην ΣΩΣΤΗ πλευρά της Ιστορίας;
.
ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ: Στα ΥΠΟΨΗ η άκρως ΑΙΝΙΓΜΑΤΙΚΗ κουβέντα της πιστής ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ για την
ημιτελή έστω “επανάσταση”
της ΕΛΕΝΗΣ: “ΟΥΤΕ και η Ελένη θα έφευγε, ΑΝ ΗΞΕΡΕ (!!!) ότι οι ΑΧΑΙΟΙ θα την… ξαναέφερναν
ξανά μανά στα ίδια”.
.
ΝΑ ΥΠΑΙΝΙΣΣΕΤΑΙ άραγε κάτι για την δική της 20χρονη (!!!) αφοσίωση, με αρκετή θλίψη
για την….ΛΕΗΛΑΣίΑ της ζωής και της νιότης της, στο όνομα μιας ΑΒΕΒΑΙΗΣ επιστροφής
του ντερμπεντέρη….πολύπαθου;
.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Τί λέει επί όλων αυτών η….γιαγιά Ιστορία;
.
Υ.Γ Τις επόμενες μέρες ένα ενδιαφέρον ΒΙΝΤΕΟ για τον (αληθινό) ΟΜΗΡΟ.
.
Υ.Γ2. Οι απαντήσεις, αν γίνεται, ΧΩΡΙΣ προσφυγή στον ΒΟΛΙΚΟ….ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟ
της υποκριτικής ΗΘΙΚΟΛΟΓίΑΣ: Ο Οδυσσέας είναι…σύμβολο, η Πηνελόπη είναι
σύμβολο, η Ελένη είναι σύμβολο κλπ κλπ. και..καθαρίσαμε.
.
Ο Οδυσσέας, η Πηνελόπη, η Ελένη….ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ (!) είναι ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ δύο
κορυφαίων ΔΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ.