.
“Το πολύ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ όμως είναι ότι όλα αυτά τα…ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ
λέγονται από τον ιδιοφυή Έλληνα Ποιητή, σε μια ιστορική περίοδο στην οποία κυριαρχεί το ΔΟΥΛΟΚΤΗΤΙΚΟ σύστημα”. Από μόνο του είναι ΑΘΛΟΣ Σκέψης.
.
Αποκωδικοποιώντας λοιπόν τον Όμηρο. Όταν η Ελλάδα παρήγαγε ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ (!).
Σήμερα ορισμένα χαρακτηριστικά του Ομηρικού νομοσχεδίου περί ΕΡΓΑΣΙΑΣ
.
— Η εργασία είναι η βάση πολιτισμού και προόδου
.
— Η εργατικότητα πέρα από ενστικτώδης διάθεση, είναι και
υπόθεση Παιδείας-Αγωγής. Μαθαίνει κάποιος να εκτιμάει την Αξία της εργασίας (βεβαιώνει ο Όμηρος)
.
— Η αμειβόμενη εργασία είναι η προϋπόθεση της αξιοπρέπειας του ανθρώπου και κατεπέκταση (κατ΄επέκτασιν, εάν ενοχλεί η λέξη) της γενικότερης ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ του θέσης (διαπιστώνει ο Όμηρος, ΗΔΗ από τον 8ο αι. π.Χ).
.
— Ο καθένας πρέπει να ασκεί τις ικανότητες δεξιότητες που τυχόν έχει για πιο οργανωμένες συλλογικές μορφές εργασίας (επιχειρήσεις, εμπόριο κλπ)
— Τα ΥΠΕΡΚΕΡΔΗ όμως (λόγω μονοπωλιακών πρακτικών ή αθέμιτου ανταγωνισμού) είναι πρόκληση, δημιουργούν κοινωνικά προβλήματα ανισότητας, αντιπαραθέσεις (προειδοποιεί ο Όμηρος, ΗΔΗ από τον 8ο αι. π.Χ)
.
— Ο κάθε εργαζόμενος δικαιούται να αμείβεται. Η άρνηση αθέτηση αμοιβής είναι ανεπίτρεπτη (επισημαίνει ο Όμηρος)
— Σ’ αυτήν την περίπτωση ο εργαζόμενος δικαιούται να αντιδράσει, να διεκδικήσει τα….δουλεμένα (δεδουλευμένα) (εισηγείται ο Όμηρος, ΗΔΗ από τον 8ο αι. π.Χ ).
.
— Η αμοιβή πρέπει να είναι ανάλογη του χρόνου εργασίας
και του παραγόμενου έργου.
— Στους ιδιαίτερα παραγωγικούς εργαζόμενους, πρέπει να δίνεται “μπόνους” (αμοιβή επιβράβευσης) (προτείνει ο Όμηρος)
.
— Ο χώρος εργασίας, όταν είναι είναι ιδιωτικός, είναι ιερός και απαραβίαστος (υποστηρίζει ο Όμηρος).
.
— Η κατοχή περιουσιακού στοιχείου, η προσωπική ιδιοκτησία είναι προϋπόθεση ανθρώπινης ελευθερίας (διαμηνύει ο Όμηρος, ο Γενάρχης του Ελληνικού Πολιτισμού, ΗΔΗ από τον 8ο αι. π.Χ).
Απίστευτης ΗΘΙΚΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ σύλληψης και αποθέωση του ΥΠΑΙΝΙΚΤΙΚΟΥ λόγου, από τον Ιδιοφυή ΈΛΛΗΝΑ ΠΟΙΗΤΗ, ένα προς ένα τα παραπάνω(!).
.
Και άλλα πολλά εισηγείται , ΠΡΙΝ 3.000 (τρεις χιλιάδες) χρόνια
ο Έλληνας ΠΟΙΗΤΗΣ, τα οποία θα δούμε στην…συζήτηση των άρθρων του Ομηρικού Νομοσχεδίου, ΟΤΑΝ και ΕΑΝ ποτέ έρθει προς…. ψήφιση (δες Υ.Γ)
.
Το πολύ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ όμως είναι ότι όλα αυτά (και άλλα πολλά) ΑΠΙΣΤΕΥΤΗΣ τόλμης, λέγονται από τον ιδιοφυή ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ, ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ Έλληνα Ποιητή, σε μια ιστορική περίοδο στην οποία κυριαρχεί το ΔΟΥΛΟΚΤΗΤΙΚΟ σύστημα, σύμφωνα με το οποίο η “εργασία του δούλου, ΘΕΩΡΕΙΤΟ (προσέξτε)….επιλογή ΟΧΙ του εργαζόμενου, αλλά ΔΙΚΑΙΩΜΑ του εργοδότη- Αφεντικού (!)“.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ (αποθέωση ΥΠΑΙΝΙΚΤΙΚΟΥ λόγου): Ακόμη ΚΑΙ αυτή, η αφοσιωμένη σκλάβα(=την δουλείαν ανεχόμενη, όπως η ίδια λέει) ΕΥΡΥΚΛΕΙΑ, κάποια στιγμή θα… “τα πει” στο αφεντικό της, την ΠΗΝΕΛΟΠΗ.
.
Υ.Γ ΕΝΝΟΩ:Λέγοντας προς ψήφιση, εννοώ ΕΑΝ και ΟΠΟΤΕ, ΕΚΤΟΣ από την τουριστική-ταξιδιάρικη ΟΔΥΣΣΕΙΑ για μικρά παιδιά, διδάξουμε και αυτόν, τον (ΑΛΗΘΙΝΟ) Όμηρο.