Όντως ή ίσως αυτό συνέβαινε. ΚΑΠΟΤΕ(!!!)
.
Μόνο που ΤΩΡΑ “οι ξένοι” τρέχουν με 500 χιλιόμετρα την ώρα
με ασφάλεια και εμάς ο καημός και η έγνοια είναι… λ.χ
από πού προέρχεται το “αστικό” και όχι οι…. ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ της
ΑΣΦΑΛΟΥΣ αστικής και κάθε άλλης κυκλοφορίας.
.
Παιδεία και νοοτροπία αναπαραγωγής και εξιδανίκευσης
“περασμένων μεγαλείων” και όχι Παιδεία με όχημα τον
επικαιροποιημένο ΔΥΝΑΜΙΣΜΟ της ΟΜΙΛΟΥΜΕΝΗΣ.
Ένα αδιανόητο, όπως σωστά ειπώθηκε, δυστύχημα και ΤΩΡΑ ενημερωνόμαστε για τα περί σιδηροδρόμων και της ασφαλούς λειτουργίας τους. Παρεμπιπτόντως (!).
.
Τραγικό παράδειγμα, αλλά και ενδεικτικό για το πόσο αποκομμένη είναι η Παιδεία από την σύγχρονη πραγματικότητα.
Διαχρονικό το πρόβλημα.
.
Και παλιότερα στα δικά μας μαθητικά (και γραφειοκρατικά) χρόνια, λεγόταν μεταξύ σοβαρού και αστείου, ότι ΚΑΙ ΤΟΤΕ,
ένας απόφοιτος Λυκείου, που ίσως έγραφε άριστες εκθέσεις, αδυνατούσε να συμπληρώσει μία…χρηστική αίτηση ή να “διαβάσει” σωστά ένα…τιμολόγιο.
.
Πώς ΑΥΤΟΣ ο πολίτης, “θα παρατηρήσει”, “θα επισημάνει”, “θα επιλέξει”, “θα διεκδικήσει”, “θα ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ” τον περιβάλλοντα χώρο του.
.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Επικαιροποιημένη ΓΛΩΣΣΑ=Σημερινή ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
πραγμάτων και καταστάσεων=Σύγχρονη ΠΑΙΔΕΙΑ=Ουσιαστικός Ενεργός ΠΟΛΙΤΗΣ
.
Μια κάπως ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ προσέγγιση της ανείπωτης ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ στα ΤΕΜΠΗ, στην μνήμη ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΩΝ θυμάτων…!
.
Το σχετικό ΒΙΝΤΕΟ με ΥΠΟΤΙΤΛΟΥΣ σε ΝΕΑ ανάρτηση, με όλο το περιεχόμενο
ΚΑΙ σε συνεχή λόγο, για όσους θέλουν ΑΠΛΩΣ να το διαβάσουν, στο συνοδευτικό κείμενο του youtube