.
ΕΔΩΣΕ:
βαρύτητα στον άνθρωπο και στα φυσικά όρια των δυνατοτήτων του
(λ.χ η μορφή που διέτρεχε επικινδύνως τις στέγες των κτιρίων, ΧΩΡΙΣ
“από μηχανής” παρεμβάσεις και….πετούμενους, πείτε ΙΠΤΑΜΕΝΟΥΣ, αν θέλετε,
κρεμασμένους από…συρματόσχοινα Θεούς).
.
Αν αυτό σημαίνει κάτι για τον “ΑΓΝΟ Αρχαίο Έλληνα ΠΑΤΕΡΑ”, ΓΕΝΝΗΤΟΡΑ
των ΑΓΩΝΩΝ
.
ΦΑΝΗΚΕ να δίνει:
την αίσθηση της πολυκοσμίας και εν μέρει ετερόκλητης Πλανητικής Πολιτιστικής εικόνας.
(Βοήθησε σ’ αυτό η…. ποταμίσια “ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ”…παρέλαση των Αποστολών και όχι ο
κλασικός…ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ στον χώρο ενός,΄ΕΣΤΩ και ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ διαστάσεων Σταδίου).
.
ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΑΝ
Οι αρκετά σκοτεινές, απρόσωπες ΡΟΜΠΟΤΟΕΙΔΕΙΣ μορφές, σύνδεσης-εναλλαγής
των Θεμάτων.
.
Για να είμαι ειλικρινής δεν….αντεληβην τον υπερβολικό….ΜΕΣΑΙΩΝΙΣΜΟ και
την Μυστικοπάθεια.
.
ΒΡΗΚΑ ΘΕΤΙΚΑ και ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΑ
Την… ΦΩΤΟΡΥΘΜΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ του ΠΥΡΓΟΥ του ΑΪφελ και ανάδειξη των ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΩΝ
του πολυσύνθετου ΙΔΙΟΦΥΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ του, στις ΟΧΘΕΣ του ΣΗΚΟΥΑΝΑ.
.
(Οβελίσκος, Πυραμίδα, Θρίαμβος, Αέτωμα, Τρόπαιο, Μνημειακότητα, Ανάταση, Κόσμημα κλπ)
.
Την ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ (!) ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ στην ΙΣΤΟΡΙΚΗ και ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ της ΓΑΛΛΙΑΣ
ΧΩΡΙΣ…στρογγυλέματα.
.
(Αποκεφαλισμοί ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ, ΜΟΥΣΕΙΑ, αλλά και ΚΑΜΠΑΡΕ, Πασαρέλα, ΜΟΔΑ κλπ)
.
ΚΟΡΥΦΑΙΑ
Ο ΙΠΠΕΑΣ και ο αργός ΚΑΛΠΑΣΜΟΣ στο τέλος. Κάτι μεταξύ ΔΟΝΚΙΧΩΤΙΚΗΣ και ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΗΣ
πορείας στην…. ΟΥΤΟΠΙΑ.
.
Η γοητεία της ΣΤΙΒΑΡΗΣ ΔΩΡΙΚΗΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ του ακροτελεύτιου τραγουδιού από
την ΣΕΛΙΝ ΝΤΙΟΜ. Εμπνευσμένο το Ελληνογαλλικό προφίλ της διάσημης τραγουδίστριας (εικόνα)
.
Υ.Γ
Κα φυσικά ΥΠΕΡΑΝΩ, ο ΥΜΝΟΣ των ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ σε
άπταιστους ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ του Έλληνα Εθνικού Ποιητή ΚΩΣΤΗ ΠΑΛΑΜΑ.
.
“Αρχαίο ΠΝΕΥΜΑ ΑΘΑΝΑΤΟ…..”.