Ερωτικά: Ιάσονας, Αινείας, Θησέας: Ολέθριες σχέσεις
(εικόνα από το Διαδίκτυο: Η Μαρία Κάλλας στον ρόλο της ΜΗΔΕΙΑΣ).
…..Ο Ιάσονας θα γνωρίσει την Μήδεια. Θα αναπτυχθεί μεταξύ τους μια παθιασμένη σχέση με ΑΚΡΑΙΑ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑ και ολέθριες ανατροπές…..
.
Ας δούμε λοιπόν το σημερινό σημείωμα:
Οι τρεις “Έλληνες Κοσμοπολίτες Εραστές” (Αλκιβιάδης, Οδυσσέας, Μίνωας), κυνηγοί της περιπετειας και του αισθησιασμού (=όπου… νυχτώσουμε εκεί και ξημερώνουμε), για τους οποίους έγραψα πρόσφατα, ήταν μια καλή ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
.
Στην περίπτωση του Ιάσονα, του Αινεία και του Θησέα, τα πράγματα ΑΛΛΑΖΟΥΝ.
.
Τα ερωτικά τους καμώματα, θα φέρουν τον Έρωτα, την Ερωτική σχέση,
στις ΠΑΡΥΦΕΣ, ενός ΑΛΛΟΥ ΛΟΓΟΥ, του Δραματικού Λόγου.
.
Η Μυθολογία θα υποκλιθεί ΞΑΝΑ και θα ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ , για δεύτερη (!) φορά,
μετά δηλαδή τον ΟΜΗΡΟ, το πλούσιο Υλικο της, στα χέρια Νέων Δημιουργών.
.
Κι ο ΈΡΩΤΑΣ μέσα από τα αθάνατα έργα τους, θα πάρει τον
ΤΡΑΓΙΚΟ του χαρακτήρα,
.
ως ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (!!!) γεγονός Π Λ Ε Ο Ν (!!!). ΠΟΤΕ ξανά Συλλογικό Γεγονός.
Στο εξής, θα…. “εννυχεύει στις μαλακές παρειές ΚΑΠΟΙΑΣ νεάνιδος…”
.
.
Άγνωστος και Μυστηριώδης, Συμβατικός ή Ποιητικός, ο Ερωτας θα διαφεντεύει την ανθρώπινη ζωή και συνείδηση.(Μέχρι και ο “άγιος των γραμμάτων μας”….θα βιώσει το δικό του
.
“ΟΝΕΙΡΟ στο κύμα”: “ο ερωτικός Παπαδιαμάντης” στο διαδίκτυο).
.
Αλλά το μυστικό της δύναμής του δεν θα το ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ ποτέ.
Είναι βλέμμα, είναι ηδονή, είναι άγγιγμα, είναι παρουσία, είναι… απουσία,
είναι δύναμη, είναι αδυναμία, είναι κυνισμός, είναι χυδαιότητα, είναι θεϊκότητα, είναι φρονιμάδα, είναι παράνοια…..!
.
Ο Όμηρος (ο.. αληθινός Όμηρος, όχι ο σχολικός… χυλός) ήδη “ΕΙΠΕ” πολλά για το… ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΤΟ του…. πράγματος:
.
Από την “μήνι” του Αχιλλέα, την Ανδρομάχη και την Πηνελόπη, την λαγνεία του Πριάμου, τον αισθησιασμό της Ήρας ή της Ελένης, την μοιχεία της Αφροδίτης, τον πόθο των μνηστήρων, τον κυνισμό του Αγαμέμνονα, την… υποκριτική του Οδυσσέα, τα μαλακά κρεβάτια του έρωτα των Φαιάκων και την ερωτική φιλοξενία, την αφοσίωση του Λαέρτη….!
.
Δίνοντας συγχρόνως και τα διαχρονικά ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
Α Ρ Χ Ε Τ Υ Π Α που για μια ακόμη φορά θα Αποκαλύψει…. ΠΡΩΤΗ (!!!)
στον ΚΟΣΜΟ, η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΚΕΨΗ, να πω επιτροχάδην:
–Ο Ιάσονας θα γνωρίσει την Μήδεια. Θα αναπτυχθεί μεταξύ τους μια
παθιασμένη σχέση με ΑΚΡΑΙΑ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑ και ολέθριες ανατροπές
βασικών αξιών και ενστίκτων.
.
(διαχρονικά: Ερωτικό πάθος και έγκλημα)
.
— Ο Θησέας θα γνωρίσει την Αριάδνη. Η παρέμβαση ενός τρίτου
(o Διόνυσος με την Αριάδνη, στην εικόνα, κάπου στην ΝΑΞΟ) θα μετατρέψει την σχέση σε μια ημιτελή μελαγχολική ανάμνηση.
.
(διαχρονικά: Εξιδανίκευση ενός… ανολοκλήρωτου έρωτα)
.
–Ο Αινείας θα γνωρίσει την Διδώ. Σχέση ζωής για την Διδώ, αλλά ένα απλό
επεισόδιο στην πορεία του Αινεία προς την Δύση (Είχε άλλες δουλειές να κάνει)
(Πίνακας του Joseph Werner 1668). Από το Διαδίκτυο.
Η ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ της τραγικής βασίλισσας της ΚΑΡΧΗΔΟΝΑΣ θα “ξεχαστεί” μέσα στα Έργα και τις ημέρες του Γενάρχη του Δυτικού Κόσμου (Η Ιστορία δεν ασχολείται με τέτοιες… λεπτομέρειες. Είναι….. σοβαρή επιστήμη).
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Παρότι, όπως έγραφε και ο ΦΡΕΝΤΥ ΓΕΡΜΑΝΟΣ, πολλά “σπουδαία” ιστορικά γεγονότα “περνούν”… μέσα από κρεβατοκάμαρες ή…γκαρσονιέρες. (δες την… περίφημη κουβέντα του ΗΣΙΟΔΟΥ για την Ελένη “…ήσχυνεν λέχος Μενελάου”)
.
(διαχρονικά: Η… εγκατάλειψη, “το.. λερωμένο στρώμα”, η εκδικητικότητα
ή ενίοτε οι ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ επιλογές).
.
Κλείνουμε με μια φωτογραφία του Ωνάση με την Κάλλας από το Διαδίκτυο.