“Πώς ρε γαμώτο, μπορούμε άραγε να βοηθήσουμε, τους ανεπρόκοπους απογόνους μας;
.
Με την μπανιέρα καλά τα πήγα. Ευρηκα.
Κάτι όμως πρέπει να…. “εύρωμεν” και επ’ αυτού”.
.
Οι ΠΡΟΓΕΝΕΙΣ μας, με Ό,ΤΙ θαυμαστό μας ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΣΑΝ, δεν θέλουν ΧΑΣΚΟΝΤΕΣ θαυμαστές. Δεν θέλουν “αχθοφόρους” των μεγάλων ΟΝΟΜΑΤΩΝ τους!
.
Δεν θέλουν να τους ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΜΕ, αλλά να τους… ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ., επικαιροποιώντας (!!!) τους (γλώσσα, ιδέες, αισθητική).
.
Και είναι ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ για εμάς τους Έλληνες, οι οποίοι μιλάμε την ΙΔΙΑ ΓΛΩΣΣΑ συνεχώς και αδιαλείπτως!
.
Δυστυχώς. Ο φετιχισμός των….. “αρχαίων” / Έχει πάρει χαρακτηριστικά παθολογικής εξάρτησης.
.
Το αποτέλεσμα:
.
Έρχεται το ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ στο σχολειό, “ΕΧΟΝΤΑΣ” ήδη στον ΝΟΥ και την ΨΥΧΗ του, το 70% της ΜΗΤΡΙΚΗΣ (= ΑΥΘΕΝΤΙΚΗΣ Ελληνικής) του γλώσσας.
.
Συγκινείται με αυτήν, επικοινωνεί με αυτήν, εκφράζεται με αυτήν, θυμώνει με αυτήν, βρίζει με αυτήν, ονειροπολεί με αυτήν.
.
Έρχεται λοιπόν το ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ στο σχολειό, να βελτιώσει= ΝΑ ΕΚΛΟΓΙΚΕΥΣΕΙ (!!!) την γλώσσα του, να καταλάβει και να ΕΝΤΑΧΘΕΙ στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ που το περιβάλλει, να αποκτήσει την ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ (!) με όρους της ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ζωής του…. μέσα σε ένα (α ν α π ό φ ε υ κ τ α) ΣΥΓΧΡΟΝΟ (μοιραία) διεθνές γλωσσικό περιβάλλον, στο οποίο οι ξένοι ΗΔΗ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝ σωστά τον πλούτο (όχι τον τύπο) της Ελληνικής Γλωσσικής Κληρονομιάς, προς ό φ ε λ ο ς της δικής τους γλώσσας.
.
και ΕΜΕΙΣ εδώ το ταράζουμε και το καθηλώνουμε στην ΜΟΥΧΛΑ των αρχικών χρόνων, στις ΚΡΥΠΤΕΣ των εγκλιτικών αντικαταστάσεων, στον ΚΥΚΕΩΝΑ των μαρτυρικών ΚΑΝΟΝΩΝ (!) έγκλισης (!) οξυβαρείας, ετεροπροσωπίας και δεν…. συμμαζεύεται.
.
(ακολουθεί το δεύτερο μέρος, πολύ πιο ενδιαφέρον, με παραδείγματα).